Spring bara spring

Idag tog jag mig en löptur på kvällskvisten i det härliga vädret! På min arm satte jag frugans telefon i en sån där hållare.. där tickade en app som höll koll på km & tid åt mig. Testing testing....

Men iaf.. jag tyckte att det gick tungt idag, kändes som om jag inte tog mig fram snabbare än när jag går & knäna ömmade! Det gick tungt att andas men jag gav inte upp! Jag sprang oavbrutet hela vägen runt och tidvis kändes det lättare.

Döm av min förvåning när jag är tillbaka och läser av mina uppgifter och jag sprungit 4.44km på 31.36min!

Det kanske inte låter så bra för alla rutinerade löpare men för mig som har som mål att kunna springa 5km på 30min så känns de som om det målet inte är så långt borta!

Yeay för mig!

Kommentarer
Postat av: Catta

Bra gjort !

2012-06-21 @ 23:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0