Semester

Nu är jag inne på min tredje & sista vecka av min semester och de sista dagarna har vi spenderat i Gävle hos frugans moster med karl. Mycket trevligt! Men också lite slappare regler kring mat & snacks!

Minst en glass/dag har det blivit samt lite pommes till maten om vi ätit ute. Men jag har hållt mig undan från all sötslisk till dricka samt ätit grönt till all mat som serverades hemma.

Men ändå... jag räknade kallt med att jag skulle gå upp denna veckan!

Blev en trevlig överaskning idag minst sagt när vågen säger -1kg! Great!

Snart är jag tillbaka i vardagen igen med mina vanliga rutiner och då vet jag att jag klarar av att gå ner i vikt.. men tydligen lyckas jag även på semestern!

Kommentarer
Postat av: Angie

Wow, grattis till en trevlig överraskning. :)

2012-06-19 @ 07:47:02
URL: http://iwontquit.blogg.se/
Postat av: Malin - JustDoIt

Åh så skönt! Gratulerar :)

2012-06-20 @ 20:30:47
URL: http://justdo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0