Kass i kistan

Det började i förrgår med att jag fick värsta magknip & sprang på dass på gymmet... det gick över och allt var frid & fröjd!
 
Igår morse när jag var redo att gå till jobbet så händer det igen.. men denna gång går det inte över! Inser att jag inte kommer hinna gå till jobbet utan frugan erbjuder sig att köra mig. Sagt och gjort... mellan toabesöken tar jag på mig arbetskläder istället och packar färdigt lunchen.
 
Dags att lämna lillan på förskolan, jag får vänta kvar hemma... på dass. Det börjar närma sig startedags på jobbet och vart är jag?? Jo, på dass... detta går inte. Sms till chefen...
 
Däckar på soffan...
 
Vaknar... dass.. soffan...dass.. ja så har det sett ut nu i två dagar! Skitbra bantningsmetod detta ju! Nej... !
 
Nog med skitsnack!
 
Nu vill jag bli bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0