Fotboll!!

Jobbade heldag idag på jobbet och kom på att jag skrivit upp mig på fotbollsträningen ikväll! Fick ringa frugan så hon fick komma med fotbollsgrejerna!
 
Så det var bara att stänga butiken, slänga på sig dobbarna och ge sig av!
 
Vi är inte lika många så här mitt i sommaren men det ger lite kreativitet också...vi gör lite andra övningar och lägger in lite armhävningar, plankan, sit-ups mm.. hela kroppen får sig en omgång! Great!
 
På onsdag är det dags igen..
 
Annars blir det mest PW med lite styrka fram & tillbaka till jobbet denna veckan då jag jobbar alla dagar utom onsdag.

Kommentarer
Postat av: Malin - JustDoIt

Vad jobbar du med?

Svar: Jag jobbar på Granngården här i stan. Så butikssäljare... :)
fia

2012-07-06 @ 21:00:15
URL: http://justdo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0