Söndagsträning

Idag började dagen med lite easyline (cirkelträning) 30min. Mycket mage idag på mellanstationerna.. det tycker vi om! Samt pulshöjande spurter upp på stepbräda.

Sen gick/sprang jag på bandet i intervaller 30min efter det. Gick på 6,0 med lutning och sprang på 8,5 som mest men runt 8 då jag sprang. Mellan 3-5min sen bytte jag.

Efteråt när jag stod i "hallen" färdig att gå sprang jag på syrrans man som frågade om jag skulle jogga hem? Jag sa att det är lite svårt när man har ryggsäck på sig...

Nej man borde ha en rem runt midjan då som håller den på plats sa han.. sen fick han se att jag hade en sån.

Men den går inte runt sa ja och skulle visa men det gjorde den visst nu! haha...

Nu har du inga mer ursäkter..säger han!

Nehepp.. det var bara att jogga hem! Jag joggade från gymmet hela vägen till parken innan jag kände att nej, nu får jag nog gå.. så jag gick i snabbt tempo resten av vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0