Övervinna rädslor

Jag har länge tänkt att jag ska testa på att springa på banden på gymmet men inte vågat pga massa olika anledningar igentligen..

-kommer det dunsa massor eftersom jag inte är pinnsmal
-kommer jag snubbla och fara av
-kommer jag orka längre än 1min eller vara tvungen att gå av direkt
mm...

Men jag har sagt till mig själv att innan detta året är slut ska jag iaf testa...

Idag började jag dagen med att gå i snabbt tempo, bredvid mig springer en tjej... bredvid henne springer en kille...bredvid honom springer en annan tjej...

Tanken ifall jag skulle testa nu eller inte började mala i huvudet
25min tog det innan jag vågade öka på bandet, tog mina första springsteg och sen fortsatte jag bara..

Det gick ju hur bra som helst!! 15min sprang jag! Totalt 40min på bandet denna morgon & 10min rodd+diverse magövingar efteråt.

YEAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0