2-siffrigt!

Jag har inte skrivit något inlägg om något som igentligen är sjukt stort för mig!! Jag har inte längre en 3-siffrig vikt vilket jag inte haft på jag vet inte hur länge? Inte sen jag träffade min fru iaf... hon har aldrig sett mig så här liten.. jag var & nosade på 100strecket när vi gifte oss men sen gav jag upp och hamnade där jag nu startade min resa.

Varför har jag då inte skrivit om detta?? Jag har funderat på detta själv..

Jag tror att jag har varit rädd för just denna tröskeln i resan, där jag gett upp så många gånger innan...då jag börjar känna mig nöjd, gått ner några storlekar i kläder, blivit sjuk eller vad det nu har varit som stoppat mig och jag har snabbt varit tillbaka i samma gamla mönster.

Men nu är jag efter 3 veckor fortfarande under 100kg och jag fortsätter att gå ner! Jag tror att jag äntligen har lyckats överkomma mitt tidigare störta hinder! Slappnar jag av... HELL NO! Är fortfarande lite rädd...men den här gången känns det ändå annorlunda. Ett driv jag inte visste fanns, jag ger mig inte! Jag har vart sjuk några gånger under resan nu, jag har inte gett upp! Jag har fått träningsskador (som fortfarande gör sig påminda) jag ger mig INTE!

Så är jag glad??

Som f-n med! 2-siffrigt! JAG! Yeay för mig!!

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Du är bara grymmast i världen :) Fortsätt i den här takten så når du ditt mål till slut. Skulle det vara så att du börjar tappa greppet igen så finns jag här för dig och stöttar dig med all min kärlek. Du är bäst hjärtat. Jag älskar dig och våran lilla familj mer än nått annat. Puss på dig

2012-01-23 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0