Dagens ryck

Efter att ha varit ganska slapp de senaste dagarna fick jag ett ryck och tog den gamla invanda slingan som jag inte gått på väldigt länge! Det var plusgrader ute och det var såå skönt för lungorna!

Jag satte av i ganska högt tempo direkt för att värma upp fram till bron för att sen börja jogga. Sen gå fram till backen vid djurkyrkogården där jag satte av i ganska snabbt joggtempo hela vägen upp. Gick en bit och joggade igen. Denna gången slutade jag inte förns jag nästan var hemma & då fick jag sluta för att det var så jävla halt, inte för att jag var trött! Sååå jäkla härlig känsla!!!

Jag har markerat ut rutten här nedan. De röda markerar där jag joggade och det blå är totalsträckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0