MÅL!!!

Idag när jag ställde mig på vågen så visar den: 75,4kg!
 
 
JAG HAR GÅTT NER 50,2KG!!!
 
Det är helt sjukt! Jag lyckades! JAG!! Så många gånger som jag försökt innan med olika dieter, pulver mm... sunt förnuft och motion var nyckeln alltså..who knew?? haha
 
Jag har gått från storlek 52 till storlek 38/40 ibland 36.
Från 2XL till S/M
Jag har förlorat totalt 107cm runt kroppen (höft, midja & byst)
 
Vad ska jag göra nu??
Jo, jag ska försöka hitta en balans i kosten för att hålla nollan. Sakta men säkert öka på lite på mina mål. Lägga på lite mer kolhydrater bl a...fortsätta träna och försöka att forma kroppen lite mer. Huden har redan hängt med förvånadsvärt bra men det ska bli intressant och se vad träningen kan göra mer för min kropp. Jag har satt upp lite träningsmål och de kommer jag fortsätta att sträva efter.
 
Vad händer med bloggen?
Jag kommer att fortsätta att kolla bloggen och svara på frågor. Men jag kommer att ta en paus med uppdateringarna. Jag har ju min vardagsblogg som hamnat i skymundan iom denna bloggen, där kommer jag skriva i fortsättningen om livets alla äventyr. Ni hittar den här: sofran.blogg.se 
 
Hur känns det?
Väldigt overkligt! Kommer ta ett tag innan jag fattar det här...om jag kände för att skita i alla nya rutiner? Nej, inte alls. Jag dukade fram min frukost som vanligt, packade ner min frukt och fixade min vanliga lunchlåda. Det kommer snarare ta ett tag att smyga in mer mat i planeringen. Jag är så van vid att äta som jag äter nu så nått annat känns konstigt? Men det ska bli riktigt skönt att kunna unna sig på helgen utan att oroa sig för vågen på måndag. I fortsättningen kommer vågen att åka fram 1gång/månad för att se så jag håller mig viktstabil.
 
Nu återstår väl igentligen bara en sak...mitt:
 
BIGGEST LOSER MOMENT!!
 
Jag vill tacka alla som har stöttat mig på min resa och kommit med uppmuntrande ord! Jag vill tacka Robine som varit min stora inspirationskälla och som startade en helt otrolig grupp på FB där fler i samma sits har kunnat peppa varandra i svåra stunder!
Ett extra stort tack och massa kärlek till min underbara familj! Älskar er!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin - JustDoIt

Stort grattis!! Så himla bra jobbat! Jag är sååå imponerad och så inspirerad. Så kul att du delat med dig av viktresan. Jag hittade ju nyligen hit men går tillbaka i tiden och läser :)

2012-08-09 @ 16:00:46
URL: http://justdo.se
Postat av: Malin - JustDoIt

Stort grattis!! Så himla bra jobbat! Jag är sååå imponerad och så inspirerad. Så kul att du delat med dig av viktresan. Jag hittade ju nyligen hit men går tillbaka i tiden och läser :)

2012-08-09 @ 16:03:25
URL: http://justdo.se
Postat av: Bea

Grattis!!!!! Såååå bra jobbat!!!! Nu jäklar blir det träning och kostomläggning för mig :) har hitills gått ner 1kg sen jag hittade din blogg :) den blev lixom startskottet för mig. Nu har jag bara 25kg kvar till min idealvikt på 64 kg. Känns helt sjukt långt bort men kan du kan jag!!! Tack för din inspiration :D och grattis igen!!!!!!!!

Svar: TACK så mycket!!! Känns underbart att äntligen vara i mål! :D Skitbra jobbat! Nu är du på rätt väg! Bara att fortsätta! Det känns blase att säga det men en dag i taget. Trillar du dit någon dag försök att inte förstöra hela dagen utan ta dig i kragen på en gång. En dag tar inte bort alla bra dagar! :) Håll mig gärna uppdaterad under resans gång!
fia

2012-08-09 @ 23:32:19
Postat av: Ronja

Men SHIT va grym du är!
Nu gav du mej boost till att fortsätta :D

Svar: Tack!! Ja allt går med vilja våld & vaselin! Kämpa på! DU klarar detta!
fia

Postat av: Angelica

Jag ville mest bara tacka för att du låter din blogg vara kvar. Du är grym! En riktig inspirationskälla!

Svar: Åh, det är så lite så! Jag använder själv bloggen och finner inspiration och motivation när den tryter...läser tillbaka på min resa ibland. Tack så mycket!
fia

2013-07-19 @ 14:27:30
URL: http://anngelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0