Lugna veckan.. när det gäller träning iaf

Kickade igång veckan med 90min Zumba i måndags.. sen har det bara vart jobb, heldagskurs i Sthm och jobb.
Jag har iaf tagit mig en PW både till och från jobbet med lite övningar efter. Men det kryper i kroppen.
Imorgon börjar jag kl12 så då tänkte jag ta mig till gymmet innan men upptäckte att gymkortet är kvar på jobbet! Sa jag att det vart mycket jobb??
Jag får ringa gymmet och kolla om jag är välkommen ändå.
Får bli lite intervaller på bandet i så fall, så jävla gött! Jag har som långsiktigt mål att klara 5km på 30min. Jag klarade det på 40min sist..det tar sig, från att inte kunnat springa 100m utan att dö lite smått innan!
Sen är det jobb hela helgen.. ledig tisdag nästa gång. Få ihop jobb, familjeliv & träning är ett pussel, helt klart!
Men skam den som ger sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0