-0,4 men nöjd ändå..

Jag gick ner mycket förra veckan plus att vi firade lite i lördags med både lite extra mat & godis.

Så länge det går neråt är jag nöjd!

Veckans träning blir 3xEasyline, det enda som passar in med mitt schema denna veckan. Plus PW/jogg till och från jobbet.

Solen skiner denna morgon och jag känner att det kommer bli en bra vecka!

Kämpa på alla där ute! Snart är det beach 2012 och vi kommer vara snyggast på beachen! Även om jag inte planerat att nå mitt slutmål till sommaren så kommer jag att vara mindre än på minst 6år!


Kommentarer
Postat av: Angie

Helt rätt tänkt, alla minus är åt rätt håll. :)

2012-04-16 @ 10:34:23
URL: http://iwontquit.blogg.se/
Postat av: Anna Tropp

Du är så duktig som kämpar på. :) Måste kännas ganska mycket roligare med vårkläder nu!! Nu får vi boka en dejt snart! KRAM.

2012-04-18 @ 11:20:01
URL: http://karanntro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0