Inspiration

Jag har den senaste veckan klickat mig runt på allehanda bloggar och artiklar om viktminskning och folks otroliga resor från övervikt till normalvikt. Jag fastade för en speciell blogg: Värsta feta bloggen

Hon skriver från hjärtat och är rakt på sak! Precis vad man behöver för att få lite pepp! Hon uppmanade folk som ska gå ner i vikt att skriva ett brev till sig själva. Om varför man gör det här och att man aldrig vill tillbaka hit igen! Detta tyckte jag var en väldigt bra idé så det ska jag göra!

Denna gången ska jag klara det! Jag ska ändra mitt sätt att leva! Jag vill finnas där för min familj många år framöver...nu börjar det!

Kommentarer
Postat av: Anna

HEJJAR PÅ DIG!

2011-10-07 @ 18:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0