Utlämnande...

Jag har nu tagit steget att lämna ut lösenordet till bloggen till en väldigt nära vän...känns lite olustigt att lämna ut sina innersta tankar men samtidigt behöver jag allt stöd jag kan få.

Just nu är jag väldigt taggat själv men jag vet att det inte alltid kommer att vara så i perioder och då är det bra att ha någon som varit med från början, som vet vad jag innerst inne vill! Som kan peppa mig, sparka mig i baken eller bara finnas där när jag vill köpa halva lösgodissortimentet på Coop!

Tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för att DU finns! <3 Jag är med dig från början till slutet.. I promise you! Och jag gillar dig hur du än ser ut, spelar ingen roll om du lyckas eller misslyckas men självklart vet jag att du kommmer att lyckas med detta den här gången.. Du är taggad! =) jag känner det! och jag är taggad åt dig.. :) Det kommer bli prima! Att sätta upp mål är säkerligen jättebra! PUSS vännen!

2011-10-08 @ 14:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0