Omelett

Började känna mig hungrig på kvällskvisten och kommer på att jag inte ätit middag idag! Oups.. glömde...

Slängde ihop en Omelett lite snabbt

Ägg, broccoli, tomat, skinka, ost, fetaost, örtsalt & svartpeppar + lite mjölk.

Helt ok får jag säga.. men kände ingen smak av ostarna alls. Kan vara för att jag använda ytterst lite.
Men annars har jag hittat tillbaka igen efter första sjukdagen. Jag åt helt rätt igår och idag.
Nackdelen med att vara sjuk är att man inte kan röra på sig! Haft ont i hela kroppen....

Fördelen med bättre kost, jag känner mig redan bättre! Förr var mitt sjukdomsförlopp över flera veckor om jag hade otur! Det onda i halsen blev inget, täppta i näsan borta, febern borta!

Kvar är lite ont i kroppen fortfarande men mest öm nu. Great!

(peppar, peppar)

Imorgon är det invägning! Spännande! Den mest spännande av dom eftersom jag kört efter känsla denna veckan! Plus sjukdom och smörgåstårta!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0