Om jag skulle ta en chokladbit...??

Idag på jobbet blev jag sååå sugen på choklad!! Varannan kund köpte 3 för 15 choklad idag!

Jag stor där och blev mer och mer sugen..det är så lätt, de ligger där vid kassan, varenda dag.. lockande goda i olika smaker!

När det blev en lugn stund gick jag fram, tog fram en kexchoklad, läste på baksidan...510kcal/100g. Den vägde 25g. 127,5kcal för en liten liten kexchoklad...hmmm...är det värt det? Väcka ett sug efter fler.. ??

NEJ!

Jag la tillbaka den bland alla de andra chokladbitarna och gick snällt tillbaka in i kassan. STOLT!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så jävla duktig! :D Hejja hejja hejja!

2011-10-11 @ 19:17:55
Postat av: Sabbe

Du är så grym hjärtat, jag är väldigt stolt över dig ska du veta.

2011-10-13 @ 00:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0