MAX hamburgare!

Nu har det gått snart 6 veckor och det jag saknat mycket är just hamburgare!! Guuud va gott det vore att sätta tänderna i en sibyllahamburgare! MUMS!

Men igår satt jag på alla hamburgerrestaurangers hemsidor och jämförde menyer. Kom fram till att Max har en hamburgare med fullkornsbröd & chillisås istället för dressing. 399,2kcal för hela den. Till den kan man ta en sallad på 10kcal och cola light på 1kcal. Summa: 410,2kcal.

Inte farligt alls... och idag med promenaden inräknad ligger jag på ca600kcal så ikväll blir det hamburgare!! Och med gott samvete! Hoppas bara att den smakar bra nu!

Sen kunde jag ju inte låta bli att kolla vad min gamla favoritmeny från MAX slutade på. Här har ni resultatet:

Max Original 670kcal
Strips Mellan 364kcal
Coca Cola Mellan 168kcal
Max Dip 182kcal
Summa: 1384kcal 

Ungefär vad jag ligger på per dag nu för tiden! Tjena! Lite skillnad om man bara väljer rätt även om man vill äta ute.

Kommentarer
Postat av: Anna

smakade den bra??

2011-10-31 @ 19:14:19
URL: http://karanntro.blogg.se/
Postat av: fia

Ja, den var helt ok! Salladen till var ingen hit men då kan man ju välja äpple eller morötter nästa gång. Men hamburgaren var god! Smakade lite nyttigare men det är jag ju van vid nu! :)

2011-10-31 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0