Karaktär!

Ikväll svek karaktären lite igen!!

Jag gjorde biffar med rödbetor och till det gjorde jag mos på potatis och morötter till Thea. När jag skulle blåsa på hennes mat så tog jag en gaffel med mos (bara för att smaka....)[FAIL] Mmmmmm!

Sen när jag la upp allt på min tallrik med grönsaker och biffar sneglade jag på moset.........

Bara en slev... jajjemen.. på tallriken för att sen forslas vidare ner i magen! Åhh va gott det var!

Skärpning fia!

Men jag hamnar ändå under mitt dagliga kcalbehov för dagen så jag är ändå nöjd! Men det får INTE bli en vana!

Imorgon ska jag ge mig ut på en promenad i lite lugnare tempo för att känna av hur kroppen mår. Sen har jag bestämt mig för att skriva in mig på Livingroom på onsdag! Känns bra!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vad roligt! då kanske vi kan träna ihop någon gång. duktig du är. kram

2011-10-24 @ 18:51:10
Postat av: Anna

Man mååste få ha svackor också! Så länge dom inte varar så länge och inte är så stora :)

2011-10-26 @ 19:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0