JOBBIG VECKA!!!

Jag fattar inte... eller ja, det har ju varit så "lätt" för mig hittills så det var väl dags för ett bakslag nu!

Jag har varit mer hungrig än vanlig denna veckan.. bara en timme efter jag har ätit har suget satt sig in och det kurrar i magen? Kan det vara så att jag förbränner mer nu kanske??

Sen har jag vart mer sugen på onyttiga saker! Som hejsan också! Choklad på jobbet, glass på jobbet.. igår gick vi genom datum på godiset och kanske 6st stora kexchoklad som gick ut bara för några dagar sen skulle kasseras...förr var jag som en hök på sånt! Det är ju inget fel på chokladen liksom! Jag dregglade lite i mungipan och kollade bort!

Kvällarna har vart pest...jag vet att Theas lördagsgodis ligger i skåpet, jag vet att vi har kex, jag vet att vi har skogaholmslimpa på bänken...jag vet! SUCK!!!

MEN!! Men så kom räddningen igår!! Jag kom av en slump över nya säsongen av Biggest Loser på nätet och kanske 5min in i avsnittet så hade jag hittat min motivation igen! Så idag har jag vart ute och gått med Thea och t o m sprungit lite upp för några backar. Jag sprang runt lite extra på lekplatsen och nu efter lillan somnade körde jag 20min styrketräning här hemma. Känns så skönt så här efteråt! Att jag inte föll för alla frestelser och att ha fått röra på mig lite! YES!

Kommentarer
Postat av: Michaela "smaragden"

<3 Du fixar detta <3

2011-10-14 @ 14:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0