Inside my head...

Jag kanske låter lite kaxig när jag skriver här & på FB att jag ska träna men jag kan säga att mitt huvud spökade ganska mycket imorse innan det var dags!

Jag har ju sen innan kämpat med social fobi, och själva tanken på att träna ihop med andra i ett pass tar emot kan jag säga!! Men det är där min syster kommer in! Hon drar med mig! Det är bra! För jag vet innerst inne att när jag väl är där är det ingen fara längre! (Utsätt dig för obekväma situationer så växer du) Och nu efteråt känns det kanon att jag klarade av det!

Men innan..... jisses! Jag springer som en tok till dass i tid och otid! Magen är i uppror, jag känner efter...är jag inte lite sjuk?? Kanske bäst att hoppa över idag??

MEN.. jag kom dit, jag kämpade och jag KLARADE det. Galant om jag får säga det själv! Jag höll t o m på att kräkas så mycket tog jag ut mig! Men en banan senare och en dusch så mådde jag OK igen.

Nu är jag på jobbet och känner mig väldigt nöjd med mig själv!

GREAT!

Kommentarer
Postat av: j.r

du var grym idag!!! Dettta gör vi om så ofta det går. Söndagar var bra dag att träna tycker jag.

2011-10-30 @ 18:28:33
Postat av: fia

Jag gillar söndagar också! Vi kan ju köra varje söndag..förutom nästa då när ni ska iväg. Och sen varannan lördag zumba när vi är lediga? Vad sägs? Och så passar vi in nått när vi råkar vara lediga onsdagar ihop. Great

2011-10-30 @ 19:08:07
Postat av: j.r

Då säger vi så!

2011-10-31 @ 07:10:48
Postat av: Anna

ni är duktiga :D och härligt att du kämpade emot din fobi.. nu kan det bara bli bättre!

2011-10-31 @ 19:14:04
URL: http://karanntro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0