Hello Temptation!

Efter att ha varit på jobbet i drygt 10 timmar, ätit lunch vid 13, mellanmål vid 16 så är man ganska hungrig när man står där på station och väntar på bussen 19:30.

Kliver in på bussen och en doft av nygjorda pommes och en saftig hamburgare slår som en vägg!!

Där sitter ett par med varsin Sibyllapåse i knät!!!

Det sög till ordentligt i magen och jag känner att det bokstavligt talat vattnar sig i munnen!

Tanken när jag kom hem var att träna lite innan maten eftersom att man blir så seg efter maten men det fick jag hoppa över idag! Det enda som fanns i mitt huvud när jag kom hem var mat!

Öppnar kylskåpet och där står det Risifrutti! My favorite! My good... vad är detta??

Men, plockar fram en färdig kycklingfilé från frysen, ett färdigkokt ägg och rullar ihop 3st ostskivor. Det fick blir lite plocktallrik av det hela utan grönt (det sista jag var sugen på då)...kvar på tallriken efter en väldigt mätt fia: 1 halv kycklingfilé. Tror minsann att magsäcken har krympt!

Det var tufft.... men jag klarade det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0