Helgens träning...

...med start idag.

Jag provade mina nya skor på asfalt idag när jag bestämde mig för att gå hem från jobbet. Det gick över förväntan och jag fick inte alls lika ont i mina ben! Lite spänningar kände jag av men helt klart himmelrike mot innan! YEAY! Då kan jag börja gå hem när jag inte ska hämta lillan. Avslutade med 10min styrka hemma på mage & armar.

Imorgon ska jag möta upp syster M innan jobbet på parkeringen kl07 så ska vi åka upp till berget för att gå 4km igen! Backar here I come!! 2,5km fick det bli eftersom den var upplyst i den kolsvarta skogen!! Uscha för mina nerver!!!

På söndag ska jag möta upp syster J på gymmet innan jobbet, om det blir pass eller kondition återstår att se.

På måndag är det invägning igen, ska vi se vad en vecka med lite mer träning än vanligt påverkar vågen?? Spännande!

Nu blir det mat!

Kommentarer
Postat av: j.r

träning kan ju göra att man går ner fort eller lite långsammare då muskler väger ganska mycket. det har du ju skaffat dig lite nya i veckan =)

2011-10-29 @ 08:14:59
Postat av: fia

ja fast jag läste eller om jag kollade på ett program att 1kg muskler bygger man inte bara så där. Det tar längre tid än att bränna fett. Däremot bränna muskler om man äter fel går också snabbt. Balansgång det där..

2011-10-29 @ 08:26:43
Postat av: Anna

Ser att ni redan börjat diskutera här.. =) som sagt, det kan ju bli att du går upp nu när du tränar.. men muskler är ju betydligt bättre än fett!

2011-10-29 @ 09:55:03
URL: http://karanntro.blogg.se/
Postat av: fia

jo, men jag tror ändå inte att jag kommer gå upp pga detta än på ett tag.. kanske går lite långsammare men upp lär jag inte gå. Har ju en del att ta av. :)

2011-10-29 @ 10:42:12
Postat av: j.r

ne det blir nog ner ett tag.Träning imorgon!

2011-10-29 @ 20:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0