Galamiddag

Idag var jag på gala med jobbet där det bjöds på mat och sprit. Jag bestämde mig redan innan att jag skulle äta som jag brukar innan på dagen och sen som vanligt direkt i morgon. Men äta det som bjuds under kvällen helt enkelt.

Jag satt och räknade in så gott jag kunde i dagboken här nu när jag kom hem och hamnar på ca1600kcal totalt idag. Inte alls så farligt som jag trodde! Det visade sig vara ganska så nyttig mat som serverades och i lagom portioner också. Det som drog upp kalorierna var alkoholen.

Men helt ok dag iaf och jag hamnar ändå under det min kropp förbrukar på en dag bara av att vara så det borde inte visa sig på vågen på måndag!

Nu ska jag sova! Jobb imorgon igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0