Food

Denna veckan har jag två inplanerade mål mat som inte följer planen riktigt...imorgon blir det smörgåstårta till lunch och på lördag kycklingsallad med fetaost i.

Smörgåstårta för att vi blev nominerade till Årets butik, chefens chef bjuder. Vilket jag kommer att kompensera med en långpromenad med syster på kvällen.

Lite fetare sallad än vanligt för att mor min har kalas. Vilket jag kommer att kompensera med Zumba på lördagmorgon med mina fina systrar!

Så förhoppningsvis påverkar inte detta invägningen på måndag men det ska bli spännande att se. Jag har dessutom kört en hel vecka nu snart utan att väga eller skriva in maten bara för att se om jag har bättre resultat då. Jag stirrade mig blind på kcalantalet och hamnade oftast under min gräns varje dag. Det är inte bra!

Men vi får se helt enkelt på måndag. Kanske får jag gå tillbaka till att väga minsta lilla grej. Då gör jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0