En månad...

Imorgon eller igentligen idag eftersom jag började söndagkväll med nyttig kvällsmat så har det gått en månad sen jag gjorde en helomvändning med kosten.

En månad... känns inte så, det har inte vart så jobbigt som jag förberedde mig på. Tiden har bara sprungit iväg på något vis?? Mycket märkligt, visst det har varit jobbigt vissa stunder men inte alls så som jag trodde. För det mesta har det bara flytit på.

Imorgon är det alltså dags för invägning igen, och eftersom det gått en månad även dags för mätning och foto. Så morgondagens inlägg kommer lite senare på eftermiddagen när min kära fru kommit hem så att någon kan stå bakom kameran. Alltid kul att kunna se tillbaka i efterhand även om det inte kommer vara så stor skillnad just nu på före och under tidenfoto..

Kul med vägning på måndagar.. inte ofta man vill att de ska bli måndagmorgon annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0