Babysteps...

Små val i livet på rätt väg...jag märker att jag börjar tänka lite annorlunda. När jag slutar sent tar jag bussen från jobbet 19.15 som är på station som senast 19:20, där sitter jag sen och väntar till nästa buss kommer vid 19:36 som tar mig ända hem...nästan till dörren.

Idag, kliver av bussen vid station...kollar på klockan 19:18, kollar på tavlan...Hasslum 19:36, sneglar bort mot gångvägen....

Ett steg...ett till...snart har jag gått förbi station.. ger mig fan på att hinna hem innan bussen kör om mig...

När jag har 100m kvar hem kollar jag på klockan... 19:36

Jag kommer hem snabbare om jag går, plus att jag får in lite vardagsmotion! GREAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0