MUMS!

Idag gjorde jag egna hamburgare hemma, allt jag inte gjorde var brödet... det köpte vi. Ett grovt hamburgerbröd fick det bli. 

Jag blandade köttfärs, ägg, svartpeppar, cayennepeppar, örtsalt & stekte i lite smör.

Hackade upp tomat & rödlök. Skar ost i skivor & sköljde plocksallad.

Sen gjorde jag egen dressing av minifraice, chilisås, liite ketchup, hackad inlagd gurka & örtsalt.

När allt var klart var det bara att bygga ihop denna skapelse på tallriken. Jag nöjde mig med en liten ostskiva, lite dressing/ketchup och lite mer sallad, tomat & lök.  

Till detta hade vi minimorötter och vatten/mjölk.

OCH DET VAR SÅÅÅ GOTT! Den godaste hamburgaren på läääänge! Nyttigare är inte lika med blä! Och en hamburgare räckte gott och väl...jisses, det var längesen jag var så mätt!




Kommentarer
Postat av: Anna

Lät mumsfillibabba! :D Måste testa!

2011-11-14 @ 20:48:20
URL: http://karanntro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0