Livingroom

Idag hade jag mitt första möte med en tränare på Livingroom. Vi satt ner och pratade om mina mål, hur jag vill träna mm... mina förutsättningar helt enkelt.

Nu ska han ta mina uppgifter och lägga upp ett träningsprogram till mig. Han ska lägga in extra kondition och han vill använda sig av crosstrainern!! Min fasa! Jag får inte in någon teknik på den där maskinen alltså! Känns som om jag hackar mig fram! Var tvungen att testa den idag efter mötet och klarade 3min! Sen hade jag ont i smalbenen.. INTE bra! Men förhoppningsvis visar han vad jag gör för fel!

Men innan de värme jag upp 10min på bandet och efter crossen körde jag 15min på cykel. Total förbränning 220kcal. Sen blev klockan så mycket så jag hann inte mer. Men jag tog en rask promenad hem också så totalt 45min träning idag. Helt ok.

Nu jobbar jag heldagar resten av veckan så det blir 40min rask promenad hem efter jobbet som gäller.

I helgen är jag ledig så på söndag tänkte jag boka in ett easylinepass igen. Syster är i Norge i helgen så jag får gå själv. Men det klarar jag! Och eftersom jag är ledig hinner jag även med tipspromenaden på berget efteråt! Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0