Kläder

Idag vart vi till stan för att köpa lite kläder till mig (fast jag inte nått mitt mål) endast för att jag ska på julfest i helgen med jobbet och alla kläder hänger som traser! INTE snyggt! (men väldigt uppskattat)

Jag fick köpt ett par byxor på HM i en storlek mindre än vad jag brukar. Att tillägga att jag inte kunda ha min normala storlek där innan för de är så små  i storlekarna där! Så det känns bra!

Sen fick jag köpt en tröja i stl L 44/46 (XLNT) på Kappahl. Även där har jag minskat i storlek. 2st storlekar till och med!! Wiee för det!

Vi snubblade även in på Cassels där de hade rea i halva butiken, där hittade jag två stycken stickade tröjor i XL som passade perfekt! Då är detta "vanliga" storlekar gjorda för "normala" människor!  Så även detta känns hur bra som helst!

Där inne hittade jag även en klänning i stl48 "normal" storlek och tänkte att jag måste bara testa denna för att se om den går på! Och det gjorde den!! Men det var alldeles för dyr så den hängde jag tillbaka.. men ändå! Känslan..
Jag sa det till sabbe att jag kommer att bli farlig när jag blir ännu mindre för då kommer jag vilja ha alla kläder! För de kommer att passa! haha..

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis, vad roligt! Den känslan är så underbar :)

2011-11-30 @ 08:34:00
URL: http://aseasyasbreathing.blogg.se/
Postat av: Anna

Måste vara sååå nice att börja shoppa nu och jag kan också tänka mig att du blir riktigt farlig sen om sisådär några månader. Ni får jobba massa extra eller nåt. :D

2011-11-30 @ 18:35:03
URL: http://karanntro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0