I'm the greatest!

Ungefär den känslan har jag just nu!

Jag fick en uppåtkick av passet imorse! Vart pigg hela dagen på jobbet. Tog bussen ner till stan och stegade mot Livingroom för att påbörja nästa pass. 1 timme långt kondition/danspass i högt tempo! Och jag klarade att följa med (med lite egna steg haha) heeela passet! Och jag är INTE helt död efter!

Känslan blev ju inte sämre när välkomstmaskinen som pratar när man drar sitt kort säger:

Välkommen, andra gången idag!

HÖRDE alla det där?!?! :D

Nu har jag fått i mig lite mat och ska slänga mig i duschen så fort den blir ledig här hemma. Sen blir det soffläge, för det har jag verkligen förtjänat!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0