Dagens träning

Idag började jag jobba kl11 så jag passade på att gå till Livingroom för att köra genom mitt personliga program jag fick i måndags. Det är 50min långt och innehåller två konditionsövningar och resten styrka. Crosstrainer & roddmaskin är konditionsdelen. Varav jag inte klarade av 10min på crossen idag! Jag får bara inte in tekniken.. slutar alltid med att jag hackar mig fram! Inte bra.. plus att kondisen inte är den bästa!

Men men... resten gick bra iaf och jag blev svett och kroppen känns nu i efterhand att den har jobbat.

Det var inte lika skoj som pass, konstigt nog! Jag trodde att jag skulle trivas bättre på gymdelen men en dag i veckan tänkte jag köra detta och pass 2-3ggr.

Kvällen avslutas med en rask promenad hem från jobbet. Imorgon blir det vilodag från träningen, det blir bara en promenad hem imorgon. Sen kör vi pass lördag & söndag igen. Great!

Det blir stad i ljus imorgon efter jobbet så jag blir hämtat av mina kära familj på jobbet så det inte blir allt för sent. Så en vilodag rakt genom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0