4km backar!

Idag vart jag upp på berget med syster för att gå i de hemska backarna igen!

Jag kunde hålla ett bättre tempo idag minsann...en del backar gick lite trögt i slutet men inte så att jag måste stanna upp och vila utan flåsade på upp i tempo igen! Hur bra som helst...

Imorgon blev det spontanbokat ett nytt pass med andra syster kl08 på morgonen. Får vi se hur det går?! Kondition & styrka.

På lördag kör jag vila från träning och på söndag är det cirkelträning innan jobbet i vanlig ordning.

Jag börjar komma in i det lite smått nu!

På måndag har jag min genomgång på gymmet med mitt personliga program! Ska bli intressant! Då ska jag även göra en mätning av kroppen...% hit och dit. Sen får man göra en till vid valfritt tillfälle. De nuvarnade siffrorna blir väl ingen rolig läsning kan jag tänka mig! Men återkommer om det på måndag.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag läser alla dina inlägg och är stolt :D fan va grymt du jobbar!!!! måste kännas härligt att ha kommit igång med träningen också!! hejja dig! miss uuu!!

2011-11-10 @ 20:22:55
URL: http://karanntro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0