Zumba Toning

Idag testade jag 60min Zumba Toning. Zumba med vikter i händerna. Fy satan mina armar var som gelé på slutet!

Men hon som har det är så jävla pepp och sprallig! Vid ett tillfälle när vi skulle hoppa högt åt sidan i afrostil så kom hon springande och skrek: HOPPA HÖGRE!!! Vad gör man... jo men hoppar högre! Högt som tusan! :P

Vi har ju en nyckel som vi för in all träning på som vi gör, där kan vi även se hur mycket vi bränt mm.. när jag la in detta passat i efterhand fick jag till svar: du har bränt 953kcal! Say What?!?! Hamnar ju nästan på minus idag! haha.. men då kanske ni förstår att det var gaaanska jobbigt! 



Ha de!

Kommentarer
Postat av: j.r

mää!!! du testar ju allt roligt. jag hinner inte med!vill också.. så det var jobbigt? afro eller toning.? vad är roligast?

2011-12-02 @ 17:28:34
Postat av: fia

haha.. jag tar de som passar när jag är ledig! :D Det var riktigt jobbigt för armarna och benen. Kunde inte hålla upp armarna vid vissa tillfällen! Men kul samtidigt. Hmm.. Afro är nog roligare eftersom det är mer bara dans, detta är lite tekniskt också.

2011-12-02 @ 19:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0