Pussel

Jag har vart bortskämd ett tag här nu med en fru som har gått hemma så jag har kunnat träna när det passar mina tider endast.. men nu har ju hon börjat jobba igen och då var det inte alls lika enkelt längre.

Men samtidigt så är det ju så här det kommer se ut sen med hämtning, lämning på dagis, jobb och vardag. Pussel helt enkelt!

Men jag har fått till 3pass/vecka fram till nyår. Känns bra, men får testa lite nya saker eftersom det var det enda som passade just då. Men det är ju bara bra det med. Sen får jag powerwalka hem från jobbet resten av dagarna.

Sen får det bli mitt egna program några ggr också då inget pass passade, men det var ett tag sen jag körde det nu så det ska bli intressant att se om jag jobbat upp konditionen lite så jag orkar crossen.

Nu blir det sängen snart, zumba imorgonbitti.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0