Men nu räcker det väl ändå??

Jag har börjat få lite kommentarer från olika håll att jag har minskat i vikt, sen kommer följdmeningen:

Men nu får du inte gå ner mer! Då finns det ju inget kvar av dig!

Folk är vana vid att se mig lite större så det kanske blir en naturlig reaktion? Men om man nu kollar på BMI som inte är det bästa att gå efter jag vet men då ligger jag fortfarande på fetma. Jag har fortfarande kvar bukfett vilket inte alls är hälsosamt så jo, jag SKA gå ner mer. Ni får vänja er helt enkelt!

Så är det. :)




Kommentarer
Postat av: j.r

Du är otroligt duktig! och det känns som om det är "lätt" och du gör det enkelt för oss andra att ta tag i några kilon. kram!=)

2011-12-22 @ 08:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0