Livingroom

Idag bokade jag in mig på en Easylinepass 30min. Det var fullt av folk på hela gymmet och på passet, börjar folk få ångest inför julhelgens alla gottigheter tro??

Men iaf.. jag kände av söndagens träningspass i benen och i armarna. Jag vet inte varför men det känns extra bra när jag har träningsvärk som jag gett mig själv. Alltså genom att helt på eget bevåg bestämma tempo och tyngder än när jag får det av pass. Sen känner jag mig extra spänstig på nått vis med när jag har träningsvärk! haha..

Men åter till Easyline, det var en ny tjej idag som hade det, ny för mig iaf. Mycket ben och armar. Jag körde de tyngsta vikterna på armar och på vissa dubbla vikter. Sen vart det plankan och lite tempohöjande hopp och spring på stället. De hade också ändrat om alla maskinerna så det vart lite förvirrande vid första anblicken.

Körde på ordentligt idag, tog i och tog ut alla rörelser. Blev t o m lite yr när det var över. Men det gick över ganska snabbt när jag promenerade hem i lite lugnare tempo än vanligt eftersom det var halt på sina ställen.

Imorgon blir det Bodyjam med syster efter jobbet. Tempo tempo DANS! Skoj som attan.

Nu blir det soffan sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0