Det här med balansen...

...är inte min starka sida!

Jag började dagen idag med Bodybalance 60min. Det är en blandning av Thai Chi, Yoga, Pilates & meditation.

Mycket styrka i det här passet ändå får jag säga, man ska ha tyngden på armar och ben en hel del. Men ibland ett ben...där gick det lite vingligt får jag säga! Men men.. passet avslutades med att vi låg ner på mattorna och slappnade av. Silvia som hade passet gick sen runt och la filtar på oss. Det var ett skönt pass ändå, få igång kroppen på morgonen.

Sen körde jag 20-25min styrka i gymdelen.
10min rodd
10min crosstraining
15min powerwalk på bandet

Spenderade 2 timmar på gymmet i morse med andra ord. Känns bra!

Avslutade dagen med en powerwalk hem från jobbet. Det var halt på sina ställen och jag började nästan med att ramla på rumpan utanför jobbet. Men jag stod på benen hela vägen hem iaf!

Nu blir det soffhäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0