Delmål 3

Eftersom jag redan har köpt en del kläder så säger inför julen-ekonomin till mig att jag inte ska köpa några mer kläder just nu. Men får se de kläderna jag redan köpt som en present inför delmål 3. Ikväll kanske jag uppdaterar inlägget med några av kläderna efter vi fotat lite här hemma. Men nu ser jag med glädje fram emot nästa delmål!! Under 100kg!! DET var längesedan! Och min magiska gräns där jag alltid gett upp innan... men nu jävlar!

[x] 120kg - köpa en film
[x] 115kg - köpa en box
[x] 105kg - kläder (efter 12 veckor)
[ ] 99kg - dejt med frugan
[ ] 90kg - kläder
[ ] 85kg - äta ute (inom kalorigränsen)
[ ] 80kg - klippa mig & färga håret
[ ] 75kg - HELT NY GARDEROB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0