Dagen efter...

Det känns bra idag, jag sänkte garden igår och åt lite godis och julmat. Jag höll mig till mina tider att äta på men jag åt godis till mellanmål i stället för mat. :P

Sen åt jag lite mer kolhydrater än vanligt i form av bröd! Köttbullesmörgås & skinkamacka! MMmmmmm...

Men jag köpte mig julmust light för att hålla nere de flytande kalorierna och jag märkte ingen skillnad faktiskt? Sen är det kanske inte världens nyttigaste med konstgjorda ämnen men jag dricker mycket sällan dricka för över huvud taget. Så det känns ändå OK.

Idag började jag dagen som vanligt med smoothie & ägg. Blir lite jullunch hos far idag men inget godis idag.

Så får vi se vad vågen säger på måndag, men vad den än säger så ångrar jag inget! Julafton var jättemys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0