BODYJAM!

Idag körde jag & syster 60min bodyjam. Det var ett nytt program så ingen kunde stegen från början. Det vart lite allmän förvirring i mellan åt men till slut hängde jag med! Sen om det var lika snyggt gjort som de var meningen är en annan fråga!

Man hörde mitt asgarv mitt i allt med jämna mellanrum då jag tog ett helt annat steg än alla andra! Oups!

Men jag höll tempo och blev ordentligt svett av passet! Känns bra! Nu är det bara ett pass kvar som jag ska gå på innan jul sen har de stängt med all rätt i två dagar. På annandagen tänkte jag ta mig dit igen för att träna bort eventuella överskottskalorier som slinker ner. Men jag ska göra mitt allra bästa för att hålla mitt matintag även över helgen! 

Bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0