BH-storlek

Idag vart jag in till stan för att kolla på BH till mig.. de jag har kryper upp i ryggen för att sen kana ner på axlarna! Finns det något mer irriterande så säg?!

Det här med att bara köpa kläder när jag når min nästa mål gick ju bra...ehhh?? Men men.. jag kan ju inte se ut som en slashas! Får bli ett extra fint plagg eller nått när jag når mitt mål.. eller en jacka?? Det skulle jag behöva!

Men iaf.. BH var de ja.. jag hade 95 från allra första början. När jag började detta hade jag 90 på en BH eftersom de inte hade någon i min storlek just då, och den satt helt ok ändå.

Idag köpte jag i storlek 80!! De gick att knäppa och de tyckte att de satt skitbra men jag tyckte de va lite tajt så jag köpte med en förlängare också. Vill ju kunna andas med! Men ändå! De gick runt och de gick ihop!

-2 storlekar! Great! Plus att jag kan ha dessa ett tag nu eftersom jag använder förlängare nu, sen har jag tre steg på BHn innan den blir för stor. Det skulle vara om kupan blir för stor då? Men det tar vi då!

Sen var de mönster på en av dom, kanske ni tänker so what?? Men jag har inte kunnat hitta en enda BH som passat som inte vart helsvart eller vit. Så extra plus i kanten för det!

Nu ska jag snart byta om för jag ska på zumba toning ikväll. Som zumba fast med vikter. Får vi se hur det går.

Bye 

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag förstår dig! Har alltid hatat att köpa bh:ar och aldrig fattat varför man inte kan göra roliga/fina/sexiga bh:ar i större storlekar utan att de ska kosta multum. Har också 80 nu, ibland 75 och det är ju superkul att köpa bh nu :)

2011-12-02 @ 16:43:48
URL: http://aseasyasbreathing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0